Wednesday, November 19, 2008

Comerciant cu stele

Motto:
Ramai cel care esti,
Nu te opri niciodata,
Pentru ca nimeni nu e
Comerciant de stele ...



Daca vrei sa crezi in mine
Trebuie sa-ti zic
Ca eu nu sunt decat
Un comerciant de stele.
Cu oneste minciuni
Si realitatea imaginara
A unui baiat care
Niciodata nu va creste mare.
Sunt facut asa...
E ceva mai puternic decat mine
Pentru ca eu sunt un comerciant
De stele !
Anumite trucuri
Aici nu pot fi de folos.
Si ma pierd asa
In durerea pe care
O traiesti si tu !
De asta sunt aici,
In acest imens
Parc de distractii
Cu toate visele tale,
Pe care nu ti-le mai amintesti,
Dar esti in el si tu,
Si acum ca stii
Ramai cat timp vrei,
Pentru ca eu nu voi fi,
Pentru ca eu nu voi fi niciodata,
Comerciant de lucruri pamantesti !
Aceasta veselie ingenua,
Ne face intr-adevar bine,
Dar nu e singurul lucru important,
Uneori e asa,
Si nu e vina ta
Daca viata incurca cartile destinului.
Ramai cel care esti,
Nu te opri niciodata,
Pentru ca nimeni nu e
Comerciant de stele ...
Suntem la fel ,stii bine,
Dar o fac pentru tine,
Pentru ca apoi sa cred si eu
Ca orice rau se va vindeca de la sine!
Tu sa nu ramai acolo,
In acel coridor lung,
Atat de mult incat
Nu pot sa te mai vad.
Pacaleste si tu,
Acel intuneric ce
Nu are imaginatia noastra,
Libertatea noastra.
Sa nu ramai acolo
in vidul ce nu-ti apartine,
Pentru ca nu esti asa !

Si sa-ti spun o minciuna
Nu ma sperie,sa stii !
Dar ma sperii tu
Daca te vei opri.
Am peste mine betia,
Celui ce nu reuseste,
Celui care se opreste in loc,
Lasandu-se implinit
Doar pe jumatate.
Lasandu-se asa,
Lasandu-ma asa,
Comerciant de lucruri... pamantesti !

(Dupa Renato Zero - Il Mercante Di Stelle )

1 comment:

Anonymous said...

Bună, vreau doar să le spun tuturor că am primit împrumutul meu de 1.000.000,00 USD de la programul de investiții pentru împrumutul domnului Ben și sunt 100% contact legitim prin e-mail: 247officedept@gmail.com sau Trimiteți-i text pe WhatsApp + 1-989-394-3740 . dacă căutați finanțare de 100% la o rată scăzută de 2% în schimb.