Wednesday, November 19, 2008

Iubirea e amagirea gandirii

Lacrimi calde
Ce nu le stiu opri
Prin traficul soselelor
Precum corali de lumina,
Nu stiu sa-mi smulga
Chipul tau din inima
Si sa ma faca sa ma intorc
Sa iubesc lucrurile
Din zilele dintotdeauna.

Despre viata intreaga
De un timp imi vorbeai
Pregatindu-te de fuga...
Si eu nu intelegeam
Marturisirea ta!

...Iubirea si amagirea mintii...

Si acum ma straduiesc
Sa-ti ofer un zambet,
Pe care tu nu ai vrut
Sa mi-l arati.
Dar e prea mare durerea,
Imi zic!...Nu e diferit
De clipele cand
Cineva drag ne moare,
Si nu ne convingem,
Si cu putere ii strigam
Numele.

Dar poate chiar
In aceasta noapte,
Iti vor tremura tare
Mainile gandind
La ce am fi fost
Noi doi impreuna
In lumea ...
...Ce ai stins-o...

Iubirea e amagirea mintii...

Te astept pentru totdeauna,
Pentru tot restul vietii,
Pentru fiecare minut
Pe care mi-l rapesti,
Si pentru fiecare ocazie
Lasata sa moara
Pentru ca nu era timp.
Si ar fi meritat efortul
Sa petrecem impreuna
Viata intreaga
Ce ramane de trait,
Dar care acum
E ascunsa dincolo
De aceasta fereastra...
Caci esti lucrul
Cel mai frumos pe care
L-am avut,iar acum
Tu devii pentru mine
O inchisoare intunecata...

Iubirea e amagirea gandirii.
Dar cu aceasta amagire
Vreau sa pot muri...

(L'Amore E' L'Inganno Della Ragione - Michele Zarrillo )

No comments: