Monday, December 22, 2008

Cat de dulce esti !

Cat de dulce esti
Cand ma privesti...
Cand spui ca ma suni mai tarziu
Si nu ma suni niciodata...
Ce dulce esti
Cand intarzii...
Spui "scuze,e traficul aglomerat
Stiu ca o sa ma astepti ."
Si daca aceasta nu ar fi iubire
Jur ca tot nu te-as parasi,
Chiar daca tu crezi ca
De tine prea putin imi pasa...
Chiar daca nu ai fi fost un inger
Eu tot nu te-as fi schimbat
Pentru ca esti frumoasa,
Frumoasa asa cum esti !
Esti frumoasa asa cum imi doresc !

Ce dulce esti
Cand te trezesti!
Cand iesi de sub dus
Si alergi grabita prin casa
Si nu te usuci niciodata.
Te imbraci pe intuneric
Si iti legi parul tau lung.
Si scrii pe un bilet:
"Sunt nebuna dupa tine!
Nu stiai ? "

Ce dulce esti
Cand ma privesti,
Cu aceiasi ochi in care uneori
Pot să citesc teamă la gândul
Că as putea să te părăsesc!
Teama ta nu mă surprinde...
Caci a sta cu mine
Nu e ca si cum ai bea
O ceasca de cafea...Tu stii asta...
Dar daca aceasta nu ar fi iubire
Jur ca tot nu te-as parasi,
Chiar daca tu crezi ca
De tine prea putin imi pasa...
Chiar daca nu ai fi fost un inger
Eu tot nu te-as fi schimbat.
Pentru ca esti frumoasa,
Frumoasa asa cum esti !
Esti frumoasa asa cum imi doresc !

( dupa A. Venditti - Che Tesoro Che Sei )

No comments: