Saturday, October 24, 2009

Care e diferenta dintre optimism si realitate?

Autorul blogului http://totuledragoste.blogspot.com/ ne marturiseste urmatoarele cuvinte de mai jos.

Imi poti spune oricum vrei tu ...e alegerea ta...hai sa-ti spun cum a inceput totul...intotdeauna undeva in adancul meu am stiut ca ceva e "in neregula" cu societatea si cu modul ei de educare a individului si colectivului...si uite asa am inceput sa caut adevarul despre cine sunt eu cu adevarat?ce se intampla cu viata noastra...se rezuma oare totul la fuga,alergatura dupa bani,distractii fugitive...am inteles acum ca totul e asa cum vrei sa fie si ca totul e deja acolo,a fost si va fi intotdeauna...te-am bulversat,stiu...asa eram si eu ,dar acum imi dau seama ca toate se leaga la un nivel "beyond our imagination" :)...si ca cel mai important lucru este ca "atunci cand elevul e pregatit,MAESTRUL va apare"

No comments: