Wednesday, November 18, 2009

Fiecare clipa provine din Iubire

Si daca niciodata nu pasim prin viata singuri... ? Cred ca tot ceea ce ni se intampla , se intampla pentru ca ne este de folos... Da, chiar si durerile, suferintele si catastrofele... Ceea ce putem noi face, deci ceea ce ne sta noua in putinta este : sa facem astfel incat sa nu mai avem nevoie de ele. Cred ca de fapt, acesta este si sensul existentei fiecaruia... Sa invatam sa nu mai atragem suferinta asupra noastra! Cati dintre noi vor reusi pana la urma sa nu mai cunoasca suferinta? A suferi e lectia cea mai buna pentru majoritatea persoanelor, lectia de a invata sa caute sa priveasca mereu spre... Creatorul lor ! Insa si pentru calea schimbarii in bine prin suferinta vine un moment ultim ... Vine un moment in care fiecare trebuie sa aleaga dintre A Fi sau A Nu Fi ... personal constient timp de o eternitate! Vine clipa cand alegem dintre a exista pe mai departe personal constienti sau a ne intoarce in Paradisul spiritual inconstienti si impersonali...


Am visat ca mergeam
pe malul marii cu Domnul
si revedeam pe ecranul cerului
toate zilele vietii mele trecute.
Si pentru fiecare zi petrecuta,
apareau pe nisip doua urme:
ale mele si cele ale Domnului.
Dar, in unele portiuni am vazut
o singura urma,
tocmai in zilele
cele mai grele ale vietii mele.
Atunci am spus:"Doamne,
eu am ales sa traiesc cu Tine
si Tu mi-ai promis
ca vei fi mereu cu mine.
De ce m-ai lasat singur
tocmai in clipele cele mai grele?"
Si El mi-a raspuns:
"Fiule, tu stii ca Eu te iubesc
si ca nu te-am parasit niciodata.
Zilele in care nu este
decat o urma pe nisip,
sunt tocmai acelea
in care te-am purtat in brate."

No comments: