Friday, November 20, 2009

Trimite-mi un inger

Trimite-mi un inger

Omul intelept imi spuse:
Du-te doar pe acest drum inainte
Catre locul de unde lumina rasare,
Vantul iti va sufla in fata
In timp ce anii vor trece,
Asculta vocea ta launtrica,
Ea e chemarea inimii tale,
Inchide-ti ochii si vei gasi
Iesirea din intuneric...

Aici eu sunt!
N-ai vrea sa-mi trimiti un inger?
Aici eu sunt!
In tinutul ce apartine de
Steaua Diminetii!

Omul intelept spuse:
Doar gaseste-ti locul tau
In mijlocul furtunii.
Cauta trandafirii ce-ti ies in cale,
Numai sa fii atent la spini.

Omul intelept spuse:
Doar inalta a ta mana
Si ai sa vezi cum magia apare,
Gaseste poarta catre tinutul promis!
E de ajuns sa crezi in tine!
Asculta aceasta voce din adancul tau,
E chemarea inimii tale!
Inchide-ti ochii si vei gasi
Calea ce te scoate afara
Din orice intuneric.

Aici eu sunt!
N-ai vrea sa-mi trimiti un inger?
Aici eu sunt!
In tinutul ce apartine de
Steaua Diminetii!

( Scorpions- Send Me An Angel )

No comments: