Tuesday, June 01, 2010

Pasari migratoare, o raritate!

 2 aprilie, Vinerea Mare

Am vazut un fragment dintr-un film de prin 1991 cred,in care juca Oana Pellea.
 Pe cerul din film, trecuse un stol de pasari frumos ordonate in forma de V. Si era un stol mare.
1991! La un an dupa atat de importantul an 1990... Important pentru toata omenirea.
 Daca acum in 2010, ma uit inapoi sa-mi amintesc cand am vazut pe cer un stol de pasari calatoare frumos ordonate in V, imi dau seama ca nu mai stiu. Cred ca e inainte de anul 2000... Ba chiar inainte de 1998 cand am terminat liceul.
 Banuiesc ca s-a intamplat asta pentru ca ies rar din oras si de asta nu-mi mai amintesc cand am vazut ultima oara pe cer pasari calatoare.
 Sper insa ca pasari calatoare mai exista, chiar daca eu nu le vad.
 Cred ca pasarile migratoare evita in mod special orasele, datorita poluarii...si nu doar poluarii cu substante toxice, ci si datorita poluarii fonice, zgomotelor.
Pasarile evita orasele, iar oamenii le doresc...si inca cu insistenta...ca si cum orasul ar fi singurul loc ce le-ar putea oferi satisfactie si un sens vietii...

 




No comments: