Thursday, August 26, 2010

Marturii in legatura cu reformularea Mesajului Graalului ( Editia de ultima mana )

( Traducere a mea de pe site ul : http://oeuvre-de-abdrushin.over-blog.fr , imi cer scuze pentru eventuale imperfectiuni de traducere )


 Cateva marturii in legatura cu reformularea Mesajului Graalului de Abd-ru-shin.

E vorba de cateva marturii printre altele. Iata asadar cateva din cele mai cunoscute:

" Din cauza imaturitatii oamenilor, a devenit indispensabil sa fie schimbata ordinea prelegerilor in Mesaj, in asa fel incat , in noua forma, va fi mai accesibil oamenilor. "
         Cuvinte ale lui Abdruschin, pronuntate in septembrie 1937,
          relatate de catre Arthur Giese
         Cuvinte de asemenea relatate de catre Alfred Gregoire

"  Era in ultima mea vizita la Abdruschin in vara anului 1941 la Kipsdorf. Dupa o lunga plimbare, Abdruschin  ma conduse in biroul Sau si imi spuse, la inceputul unei lungi conversatii, ca El , inca o data , a remaniat Mesajul Graalului si ca ajunsese in prezent la sfarsitul acestei munci. Ca si cum dorea sa raspunda dinainte unei intrebari, Abdruschin adauga ca aceasta remaniere a Mesajului Graalului nu a modificat nimic din fondul continutului. Totusi inclusese in noua versiune expuneri publicate de catre El sau publicate in jurnale ( nota de traducere: adica in ziare, presupun ) dupa terminarea primei versiuni a Mesajului Graalului, de unde rezultau modificari in ordinea expunerilor. Mai tarziu, Abdruschin spuse ca apreciase ca necesar, datorita esuarii oamenilor, faptul de a modifica de asemenea numeroase pasaje ale textului. "
                             Daniel Swarovski de Wattens.
                                                                       3 juin 1975

" Am dat o noua ordine Mesajului si l-am impartit in trei volume. Mi-am indeplinit Misiunea Mea. Am cerut Tatalui permisiunea de a Ma intoarce in Patria Mea. "
                                  Cuvinte ale lui Abdruschin,
                                     relatate de catre un cuplu ( nota de traducere: care il vizitase pe Abdruschin )

No comments: