Saturday, July 28, 2012

In Eternitate

In legatura cu ziua de duminica, ziua de Sarbatoare, vreau sa marturisesc ca ma doare faptul ca nu ma opresc nici macar o ora ca sa reflectez la ce mi s-a intamplat in timpul saptamanii ce a trecut... As avea la ce reflecta intotdeauna... De ce amanam mereu lucrurile bune pentru mai tarziu? Si un sfat din Lumina e sa reflectam o data la 7 zile la viata noastra si la ce am facut in timpul saptamanii trecute. Ca sa invatam din greseli si sa nu fim nevoiti sa repetam aceleasi greseli la nesfarsit... Dar cine sa asculte?
 Nerespectarea Poruncilor e ceva dureros tare... Si nu ,.... nu trebuie sa-mi fac griji pentru altii ca ei sa respecte poruncile, in cazul acesta porunca de a sfinti ziua de Sarbatoare ... caci daca eu care sunt constient de importanta poruncii de a sfinti ziua de Sarbatoare si care sunt constient de sensul ei profund si aducator de pace in viata omului atunci cand porunca e respectata, deci daca eu nu o respect... ce sa mai asteptam de la altii care nici macar nu sunt constienti despre importanta de a reflecta la viata noastra si la zilele saptamanii ce a trecut...
 Nici macar o ora sa nu-mi fac timp?... Nu ar trebui sa mai aman sa-mi rezerv timp pentru asta... Aduce atata pace in suflet daca ne straduim sa respectam Poruncile... Mai ales aceaasta porunca de a sfinti ziua de Sarbatoare, e aducatoare de liniste in viata omului, daca omul isi da silinta ca o data la 7 zile sa reflecteze la ce a facut in timpul saptamanii... Si desigur ca porunca trebuie traita si cu intuitia, nu doar cu mintea...
 De ce nu ascultam de cele mai bune sfaturi pe care le-am primit de Sus?  Am in fata mea sensul adevarat , interpretarea corecta a Poruncilor , si tot nu le respect...
 De ce nu respect Poruncile nici macar eu care le-am recunoscut sensul lor corect, interpretarea lor corecta cu ajutorul explicatiilor date de Abd-ru-shin? Am primit noi oamenii atat de mult in explicatiile oferite de Abd-ru-shin prin tot ce a scris!...  Dar suntem demni de aceste explicatii? Ne facem noi demni de ele?
  Cati dintre noi oamenii respectam Poruncile date din Lumina? De ce nu le respectam cu totii? Nu le respectam  pentru ca nu vrem... nu vrem indeajuns... Si ar fi suficient sa vrem!... Dar nu vrem... Asa incat cineva ar putea trage pur si simplu concluzia ca ne face placere sa fim prieteni cu suferinta, tristetea si cu dezamagirea noastra fata de noi insine. Pentru ca acestea sunt roadele si urmarile nerespectarii sfaturilor importante ce au ajuns la noi din Lumina...
  De ce omul de pe Pamant in cea mai mare parte din cazuri fuge de propria lui fericire... ? Pentru ca nu vrea altfel! Pur si simplu... Omul primeste dupa vointa sa...
  Si nu exista fericire adevarata fara ca omul sa se afle sub protectia binecuvantata a Legilor Domnului. Dar omul singur trebuie sa se puna sub protectia lor. Domnul nu are nevoie sa fuga dupa oameni ca acestia sa-I respecte Legile Sale! El vrea sa-I fim slujitori de bunavoie... De aceea ne-a lasat liberul arbitru sa alegem singuri calea pe care vrem sa mergem. Si ne-a dat liberul arbitru ca sa avem sansa sa gustam neintrerupt din fericirea care sta  in faptul de a urma de bunavoie calea care duce in Sus catre Tatal! Catre viata constienta in Eternitate...

No comments: