Saturday, September 15, 2012

Linistea de acasa...


Este totusi o mare diferenta intre a trai la tara si a trai  in oras!
 Sau poate doar pentru mine sa fie atat de mare diferenta? Pentru mine, care am crescut la tara pana cand am mers pe clasa intai.
 Am fost azi la tara, la bunica mea, si mi-am dat seama cat de mult pierd eu, din punct de vedere sufletesc, prin faptul ca merg rar la casa unde am copilarit primii 7 ani de viata.
 In primul rand la tara, e liniste. Animalele de curte care atunci cand le privim sunt ca o mangaiere pe suflet. La tara, este timp. Nimeni nu se grabeste de dimineata pana seara, asa cum se intampla la oras.
 La tara, poti privi cerul dupa ce s-a inserat pentru ca nu sunt atatea lumini electrice ca la oras... Si nu e totuna sa privesti cerul din fata unei usi de intrare in bloc, cu a privi cerul avand in apropiere copaci, iarba si animale de casa.
 Nu... Nu e totuna intre a trai la oras si a trai la tara!
 La tara nu exista notiunea de stress... Si nu exista atatia oameni bolnavi ca la oras...
 Regret ca nu locuiesc la tara...
 Da, desigur, as munci la oras. Insa m-as intoarce dupa munca de fiecare data la tara...


No comments: