Wednesday, October 02, 2013

Nu toti barbatii...

Nu toti barbatii isi vand gandurile... Nu toti barbatii !
Nu toti barbatii traiesc doar din dorinte... Nu toti barbatii!
Am vazut unii urmand un vis sau poate o iubire mare.
I-am vazut pe altii rabdand in tacere... Chiar si o durere!
Eu am vazut barbati care nu vor muri niciodata.


Unul care inca isi poarta propria cruce,
un altul sprijinit de un baston vorbea de pace,
iar un altul pe care lumea il tradase.
Poate vei mai vedea, poate vei mai vedea inca
barbati care nu se dau niciodata infranti.


Nu toti barbatii sunt dispusi sa tradeze... Nu toti barbatii!
Nu toti barbatii sunt pregatiti mereu sa loveasca alti barbati.
Am vazut unii mergand inainte raniti pentru o idee,
am vazut altii indepartandu-se pierduti in maree.
Poate nu stii, dar am vazut barbati murind pentru noi...

Unul a carui voce o mai aud inca,
un altul pe care lumea il schimbase,
un altul pe care intr-o zi cineva il inselase...
Poate vei mai vedea, poate vei mai vedea inca
barbati care nu se dau niciodata infranti.

( Luca Barbarossa - Non Tutti Gli Uomini )

No tutti gli uomini

No comments: