Thursday, June 12, 2008

Paseste...paseste!

Paseste ,paseste !
Vei deveni incet tot mai aproape,
Surazand si insotindu-mi pasul.
Cat de greoaie e calea,dar nu e gresita
Cand ne duce aproape!
Viata e ca o sfera ce inainteaza grabita,
Sau care paseste cu calm si linistita...
E cel mai bun lucru ce ar putea fi...
Pentru mine!
Pentru mine care as trai mereu
Sa vorbesc de tine!
Sa vorbesc de tine!

Paseste ,paseste!
Daca eu ti-as sti durerea ,
Tu nu ai suferi niciodata.
De fiecare data cand iti va tremura
Prea tare inima,
Cu mine vei respira.
Eu te voi apara!
Eu te voi apara!
Tu stii ca as actiona!

Paseste...paseste!...

Povestea noastra e una de iubire,
Deci nu e o aventura,
De aceea vom merge departe!
Daca voi fi langa tine
Memoria mea devine pentru totdeauna
Astfel:Cu cele mai bune amintiri ce pot fi
...pentru mine!
Pentru mine care am trecut prin viata
gandindu-ma la tine,
gandidu-ma la tine!
Nu conteaza deloc daca e o zi
De duminica sau Craciunul,
Cu tine ma vei gasi...
Eu te as apara,
Eu te as apara,
Tu stii ca as actiona!
Stii ca as face asa...

Si te indrepti spre mine acum!
Paseste ,paseste...

(Dupa Amedeo Minghi - Cammina Cammina )

No comments: