Sunday, February 24, 2008

Cand drumul spre casa devine certitudine

Am ajuns acasa. Am descuiat usa cu unica cheie. Metalul rece imi aminteste de noptile in care am cautat drumul spre casa. Clipe pline de indoiala in mine, in viata. Atatea carari batatorite, atatia oameni intalniti, atata durere, atata experienta. Toate pentru aceasta liniste binecuvantata, pentru aceasta bucurie care mi-a cuprins fiinta. Am descoperit minunatia de A fi, de a trai, de a experimenta, de a iubi. Am inteles...am inteles ca viata mea este asa cum o creez eu, am inteles ca bucuria de a trai este in puterea mea, am inteles ca voi oamenii din viata mea reprezentati adevarata bogatie.
Am ajuns acasa. Atata liniste si pace. Vino si tu, daca ai ratacit drumul spre casa ta. Odihneste-te si speranta reinvie. Am incredere ca vietile noastre se impletesc cu un scop anume. Cand vom descoperi care este? Conteaza asa de mult? Opreste-te pentru cateva clipe din goana ta si ai rabdare. Lasa-te purtat de bucuria de a trai, de a fi si totul va deveni atat de limpede, atat de simplu.

(Preluat de pe site-ul http://adelasamy.blogspot.com/ )

No comments: