Sunday, June 15, 2008

Vorbeste-mi in soapta

Vorbeste-mi incet,
Cand vorbesti, iubire!
Ziua noastra de vara
se ofileste repede,
prea repede ,prea repede.

Vorbeste incet,
Cand vorbesti,iubire!
Clipa noastra este grabita,
Precum corabiile in deriva.
Suntem maturati deoparte
Prea curand,prea curand.

Vorbeste incet,draga mea,
Vorbeste incet!
Dragostea e o scanteie,
Pierduta in intuneric
Prea curand,prea curand.
Oriunde merg simt
Ca ziua de maine e aproape,
Ziua de maine e aici
Si intotdeauna prea curand.

Timpul e atat de vechi,
Iar iubirea atat de scurta!
Iubirea e aur curat,
Iar timpul un hot.

Suntem intarziati,draga mea,
Am intarziat!
Cortina coboara,
Totul se sfarseste,
Prea curand ,prea curand!
Astept ,draga,astept,
Imi vei vorbi tu mie in soapta?
Vorbeste-mi,iubire,vorbeste-mi!
Cat mai curand...

( Dupa versuri din limba engleza )

No comments: