Wednesday, August 20, 2008

Trezeste-ma!



Miturile mele au plecat de langa mine,
Asa precum se duce vantul sau vreo amnezie,
Martori minunati ai acestei veri trecute,
Ce privilegiu urias a fost sa ma aflu acolo...langa ele.
O toamna grabnica mi-a tulburat inima si strategia,
Chitarile tac si computerul merge,
Dar miturile mele cine poate sa le intunece ?

Trezeste-ma daca este muzica in jur,caci inima mea
are nevoie de emotii .Trezeste-ma si minuneaza-ma cu spiritul inventiilor tale.
Scutura-ma ,nu ma lasa dezamagit in piata comerciala a acestui timp absurd .
Atinge-ma !Strabate-ma pana la inima sau altfel...nu ma mai trezi !
Trezeste-ma si convinge-ma ca nu e necesar de trucuri intre oameni,
trage in mine cu rafalele unui oxigen pur si incandescent,
condu-ma pana la originea lacrimilor si a marilor emotii,
acolo unde tu nu m-ai vazut niciodata innebunind
si apoi sa fiu cuprins de fericire
in a-mi preamari miturile mele...


Nu adormi...Nu adormi...
Nu adormi niciodata!
Trezeste-ma!...Trezeste-ma!...
Trezeste-ma!...
( Renato Zero _ I Miei Miti )

No comments: