Thursday, December 10, 2009

Ce timpuri alea...

Iti amintesti... odata
se auzea doar
vuietul fluviului
seara...?
Iti amintesti spatiul,
toti acei kilometri?
Masini putine...
Si apoi
cantecele de la radio,
partidele de la stadion
pe umerii tatalui meu...
Si fântâna cânta,
iar apa ei era limpede,
spune-mi... nu era asa?


Era tot timpul un soare mare
si noaptea era frumoasa,
asa cum erai tu...
Si era si luna...
Mult mai prezenta decat azi,
Mult mai mult decat acum...
Si nu stiu cum se face,
dar pe atunci gaseam timp pentru povesti...
Si tacuta...tacuta...
venii zapada din '56,
aici la noi unde nu ninge niciodata...
Roma era toata candida,
toata curata si limpede...
Tu imi spui ca iti amintesti
ca asa era... Iar eu te intreb:
Ai mai vazut-o de atunci frumoasa asa?
Ce timpuri alea...
Roma era toata candida,
toata curata si limpede...
Tu imi spui ca da...
Ai mai vazut-o vreodata asa?
Ce timpuri alea...


( dupa La Nevicata Del'56 - Mia Martini )

No comments: