Sunday, February 26, 2012

Regina Primordiala

"Dar cum stii toate astea ,tata,daca nu ai vorbit cu
ei niciodata?
Am aflat de la ghidul meu luminos,care cunoaste intreg
pamantul. Ba chiar si tu ai fost acolo,si a trebuit sa
merg sa te aduc .
"Am fost acolo? In lumea rea?"
"Da, am mers calarind pentru multe zile, te-am gasit si
te-am adus aici. Erai inca foarte mic ,si mi-a fost
teama ca nu vei supravietui calatoriei lungi. Dar am
ajuns cu bine,si asa ai devenit fiul meu."
Abd-ru-shin a clatinat din cap.
"Atunci ,de fapt,nu sunt fiul tau adevarat!"
"Nu,"spuse Is-ma-el,"daca ar fi fost asa,si tu ai fi
fost numit Is-ma-el.Dar tu ai fost numit
Abd-ru-shin!Asa a fost dorinta mamei tale."
"Mama mea?"
"Da,mama ta!Dar ea nu traieste pe pamant.Este o Regina
si domneste peste un Regat de Lumina.Ea se ingrijeste
de tine,si m-a numit pe mine sa-ti fiu protector;de
asemenea,ea m-a trimis sa te salvez dintre oamenii
care te urau de cand ai fost nascut."
"M-au urat?Ce e ura?",intreba baiatul.
Si Is-ma-el lua baiatul in bratele sale,spunandu-i
calm:
"Niciodata nu vei ajunge sa afli,cat timp voi trai!"
Abd-ru-shin totusi nu reusea sa inteleaga ca acolo
erau alti oameni care erau rai,si faceau lucruri
inspaimantatoare:care puteau sa urasca!El nu credea
posibil ca oamenii sa fie astfel,sa foloseasca cuvinte
care nu erau bune!
Curand uita aceasta conversatie,in masura in care se
referea la fiintele umane.Dar cuvintele despre mama
sa,Abd-ru-shin nu le-a uitat niciodata!Cand era singur
isi spunea calm:
"Mama mea este o Regina,si domneste peste un Regat de
Lumina, si ea se ingrijeste de mine!Mi- ar placea sa o
vad intr-o zi!"
Si l a intrebat pe Is-ma-el:
"Ai vazut-o vreodata pe mama mea?"
Is-ma-el dadu din cap aprobator si fata sa se
transfigura.
"Era frumoasa?",sopti copilul.
Si Is-ma-el spuse:
"Este de o frumusete imposibil de descris in cuvinte."
Atunci Abd-ru-shin deveni tacut.


( Din Mileniile Apuse - editura Graal, www.graal.ro )

No comments: