Monday, December 07, 2009

Crescand

 Am revazut traducerea mea la versurile cantecului " Crescendo ".

Din nimic am ajuns pana aici!...
Crescand...
Cu acel putin ce eu il am
Si vreau sa-l apar...
De la zero am ajuns pana aici,
Cu acest efort ce poate
Nu e chiar intotdeauna viaţă...

M-am regasit singur! Adesea...
Pentru a ramane eu...eu insumi...

Si ma tem ca o sa gresesc!
Si ma tem ca n-o sa ajung
visul sa mi-l indeplinesc...

Sa daruiesc!...
Sa daruiesc!...

Adevarul ...mereu!
Demnitatea... mereu!
Pentru ca pretul lor
Nu-l putem afla vreodata!
Nu te amagi sa crezi altfel...

Voi munci zile,
Pentru a duce la viata ...
vise!...
Si pentru aceasta iubire
Ce niciodata ea nu mi se daruieste!

Acum tu pleci...
Acum...
Caci vei avea zile
Si vei arde vise...
Si aceasta dureroasa iubire
Care niciodata nu te paraseste!

( dupa Mariella Nava - Crescendo )

No comments: